قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۲۷ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۶۸۸
قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

به منظور کاهش مسایل آموزشی و پژوهشی، خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید:
لطفا بعد از تصویب موضوع سمینار در گروه آموزشی، درخواست تصویب موضوع را در سیستم گلستان ثبت نمایید و این موضوع را تا انتها پیگیری فرمایید.
لطفا بلافاصله بعد از ارائه سمینار ارشد، به استاد سمینار یادآوری نمایید تا نمره سمینار در سیستم گلستان ثبت گردد.
لطفا پس از تصویب موضوع پایان نامه در گروه آموزشی، بلافاصله درخواست تصویب موضوع پایان نامه را در گلستان ثبت و تایید نمایید و به استاد راهنما اطلاع دهید.
لطفا توجه داشته باشید؛ پس از گذراندن دوره آموزشی، تا زمانیکه دوره پژوهشی به پایان نرسیده، باید در هر نیمسال ثبت نام نمایید. 
لطفا آیین نامه های دوره کارشناسی ارشد و دکتری را مطالعه فرمایید.
لطفا به منظور ممانعت از فشردگی فعالیتهای حوزه معاونت اموزشی در برگزاری جلسات دفاع پایان نامه ها و رساله ها، در هر نیمسال گزارشهای نهایی پایان نامه یا رساله در زمان مناسب آماده شود تا فرایند دفاع پایان نامه ها، پیش از روزهای منتهی به مهلت تعیین شده، آغاز گردد. 
دانشجویان دکتری در پایان هر نیمسال باید گزارش پیشرفت کار رساله ارائه نمایند. همچنین سمینار عمومی و غیرعمومی پیشرفت کار رساله را در موعد تعیین شده ارائه نمایند.
لطفا جهت اطلاع از مصوبات دانشگاه و دانشکده به سایت دانشکده مراجعه فرمایید.
دانشجویان کارشناسی ارشد باید برای ثبت نام در نیمسال پنجم و بالاتر ، باید از طریق سیستم گلستان گزارش پیشرفت کار را ثبت نمایند.
لطفا پیش از شروع نگارش پایان نامه یا رساله، عنوان آن را با عنوانی که در گروه و دانشکده تصویب و در سیستم گلستان ثبت شده، تطبیق دهید.