مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه برنامه نویسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه:

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۶ کد : ۸۶۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۸۵
مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه برنامه نویسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه:

 

جلسه تقدیر از دانشجویان برگزیده مسابقه برنامه نویسی دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، معاون محترم آموزشی و رییس محترم مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد. 

در این برنامه ریاست محترم دانشکده آقای دکتر بارفروشی از اهمیت برنامه نویسی و ارتقای دانشجویان صحبت کردند و از دانشجویان خواستند تا تمام توان خود را برای این منظور به کار بگیرند. ایشان با اشاره به این موضوع که این دانشجویان از بهترین دانشجویان دانشگاه در حوزه برنامه نویسی هستند، از برگزیدگان مسابقه درخواست کردند که برای ارتقای توان برنامه نویسی همه دانشجویان با دانشکده همکاری کنند. در ادامه معاون محترم آموزشی دانشکده، آقای دکتر عمران پور از زحمات آقای دکتر غلامی استاد محترم گروه مهندسی کامپیوتر و دانشجو آقای جعفرتاش برای برگزاری مسابقه تقدیر نمودند. همچنین دانشجویان درخواست های خود را مطرح کردند و مسئولین دانشکده نیز به سوالات و درخواست های دانشجویان پاسخ دادند. در ادامه نیز هدایایی به رسم یادبود به نفرات برتر اهدا شد. 

لازم به ذکر است در این مسابقه آقای امیر سینا مشایخ دانشجوی  مهندسی کامپیوتر مقام اول، آقای عرفان ضمیرپور دانشجوی مهندسی کامپیوتر مقام دوم و آقایان محمدرضا میرزاده دانشجوی مهندسی برق و نیما شاهرخی دانشجوی مهندسی کامپیوتر به صورت مشترک در مقام سوم قرار گرفتند.

 


( ۵ )